Zubní implantáty

Léčba pomocí zubních implantátů Vám pomůže získat zpět nejen krásný úsměv, ale i ztracenou sebedůvěru

Chci se objednat

Chybí Vám jeden či více zubů? Ať už byla ztráta zubu zapříčiněna nehodou, špatnými geny, kazy nebo parodontitidou, léčba pomocí zubních implantátů Vám pomůže získat zpět nejen krásný úsměv, ale i ztracenou sebedůvěru. Zbavíte se navíc nepříjemných pocitů při mluvení, jídle nebo spánku.

Proč Zubní implantáty od H33

• Pomocí implantátu se nahrazuje pouze chybějící zub či zuby a nemusí se tak brousit a upravovat okolní zuby

• Komfort fixní/pevné náhrady i u zcela bezzubé čelisti

• Při vhodné indikaci a dodržování doporučené péče o implantáty a dutinu ústní dlouhodobá životnosti (v řádech desetiletí)

Jak to probíhá

• Zavedení implantátu
  • Péče po implantaci

Našim pacientům poskytujeme zubní péči splňující mezinárodní standardy.

Jak postupovat v péči po implantaci?

1. První krok

V den implantace se chovejte jako v jakýkoliv jiný den, určitě se nezapomeňte před implantací najíst, aby se Vám neudělalo špatně z lokální anestezie.

2. Druhý krok

Pokud jste dostaly od lékaře profylaktickou antibiotickou dávku, vezměte si léky dle jeho instrukcí.

3. Třetí krok

Samotné zavedení implantátu probíhá v lokální anestezii a pokud se jedná o jeden implantát, celá akce trvá cca 20-30 minut a je úplně bezbolestná.

1. Léky

Antibiotika dle předpisu od lékaře a analgetika na bolest opět dle doporučení Vašeho zubního lékaře.

2. Ledovat místo

Studené suché obklady ( chladící gelové polštářky, zabalené do kapesníku) až do konce následujícího dne.

3. Opatrnost při vyplachování

4. Nečistit kartáčkem místo zákroku

5. Omezit předklánění

6. Opatrnost při vyplachování

7. Omezit konzumaci jídla

Pokud stále působí  anestezie, mohlo by dojít k pokousání jazyka a sliznice.

8. Omezit alkohol a kouření

Během několika prvních dnů omezte alkohol a kouření.

9. Kašovitá strava

Po implantaci je doporučeno přijímat první tři dny převážně kašovitou, vlažnou stravu.

10. Klidový režim

V den po zákroku nesportovat a nevykonávat náročné činnosti.

11. V případě přetrvávajících bolestí, velkého otoku či uvolnění stehů – neprodleně kontaktujte svého ošetřujícího lékaře!

Cca po 10ti až 14ti dnech se dostavte na vyndání stehů.

Často se ptáte

• Co je vlastně zubní implantát?

Zubní implantát je malý “šroubek”, který je vyrobený z titanu anebo ze slitiny titanu a zirkonia. Zubní implantát se umístí do čelisti namísto chybějícího kořene původního zubu. Dlouholetý výzkum prokázal, že titan lidský organismus velmi dobře snáší a že kost k titanu dobře přilne. Touto metodou se chybějící zuby nahrazují již více než 50 let. Když se implantát zahojí, působí jako umělý kořen, na který se upevní korunka, můstek nebo celková protéza.
  • Jste vhodným pacientem?

Vzhledem k možnostem, které moderni implantologie v dnešní době  nabízí ( menší i rozsáhlejší augmentace chybějící kosti, navigovanou chirurgii, laboratorní CAD/CAM technologie a další), je vhodným pacientem téměř každý spolupracující s výbornou ústní hygienou a dobrým zdravotním stavem. Za relativní kontraindikaci můžeme považovat kouření, včetně elektronických cigaret a vaporizérů a systémová onemocnění například diabetes a autoimunitní onemocnění.
  • Jaká je cena implantátu?

V dnešní době se na trhu vyskytuje nepřeberné množství implantátů, které se od sebe liší kvalitou a tím pádem i cenou . U nás na pracovišti pracujeme výhradně s prověřenými a kvalitními švýcarskými zubními implantáty značky Straumann a Camlog. Tyto implantáty patří mezi ty dražší, cena implantátu je 22 000, ke kterému ještě musíme připočítat korunku za 15 900 Kč. V případě rozsáhlejších rekonstrukcí je nutné počítat i s dalšími náklady na augmentačními materiály, přenos vlastních transplantátů, mebrány a další.
  • Je zavedení implantátu bolestivé a jak dlouho takový zákrok trvá?

Zavedení zubních implantátů se provádí v lokální anestezii. Samotná implantace, pokud se jedná  pouze o jeden implantát, trvá přibližně 20 minut a je v zásadě bezbolestná. V případě rozsáhlejšího zákroku je možné ho pro pohodlí pacienta provést v analgosedaci. Rekonvalescence vyžaduje klidový režim v řádu několika dní, více informací naleznete níže v textu o péči o dutinu ústní po implantaci.
  • Jak dlouho bude celá léčba po zavedení implantátů trvat?

Celková délka léčby závisí na více faktorech. V případě jednoduché implantace a při náhradě pouze jednoho zubu, se bude celková doba, od chirurgického zákroku po nasazení korunky, pohybovat od 7mi do 12ti týdnů. Pokud implantaci předchází extrakce (vytržení) zubu, který se následně nahrazuje implantátem, musí se k této době připočíst cca 6 týdnů. Pokud je nutné před implantací doplnit v místě kost, může celková doba léčby být i 6 až 9 měsíců.
  • Jak postupovat v péči o dutinu ústní po implementaci?

– Léky- antibiotika dle předpisu od lékaře a analgetika na bolest opět dle doporučení Vašeho zubního lékaře
    – Ledovat místo- studené suché obklady ( chladící gelové polštářky, zabalené do kapesníku) až do konce následujícího dne.
    – Opatrnost při vyplachování. Během několika hodin po zákroku omezit vyplachování, pít po zákroku je možné, studené nápoje mohou pomoci zmírnit bolest a otok.
    – V místě zákroku nečistit kartáčkem a nedráždit ránu. Místo kartáčku v místě rány Vám zubní lékař doporučí výplach ústní vodou s chlorhexidinem maximálně však po dobu 14ti dnů. Avšak ostatní zuby je zapotřebí normálně čistit.
    – Pro omezení krvácení a bolesti je doporučené sedět a omezit předklánění. Na spánek doporučujeme hlavu více podepřít.
    – Omezit konzumaci jídla, pokud stále působí  anestezie, mohlo by dojít k pokousání jazyka a sliznice.
    – Během několika prvních dnů omezte alkohol a kouření
    – Kašovitá strava- po implantaci je doporučeno přijímat první tři dny převážně kašovitou, vlažnou stravu.
    – Klidový režim- v den po zákroku nesportovat a nevykonávat náročné činnosti.
    ● cca po 10ti až 14ti dnech se dostavte na vyndání stehů

Galerie

Náš magazín

20. 3. 2024

Dentální hygiena pro psy a zdravé veganské pamlsky

Tipy od Dental Office H33 v Praze

23. 2. 2024

Rozhovor s hlavní hygienistkou Dental Office H33

Vyzpovídali jsme hlavní hygienistku Dental Office H33 s otázkami, které Vás nejvíce zajímají.

1. 1. 2024

Nový rok, nový úsměv: Resoluce pro zdravější ústní hygienu