Safe LASER

Půjčujeme na domácí doléčení

Safe LASER

Safe LASER ve stomatologii

Chystáte se na extrakci zubů, třeba zubů moudrosti, na implantaci chybějícího zubu, doplnění kosti a máte obavy, že budete po výkonu delší dobu vyřazeni z běžného provozu?

Již při vstupní konzultaci vám proto doporučíme pronájem SL na domácí použití po provedené výkonu na dobu několika dnů, dle konkrétního problému.

Věřte, že účinky tohoto bezpečného laseru velmi oceníte, mnozí z vás přitom laser použijí i na jiné bolesti na těle, třeba bolesti kloubů,svalů…

Na klinice Dental office H33 nově nabízíme tyto terapeutické lasery, které urychlují léčbu bolesti, hojení ran, zánětů , otoků… Ve stomatologii řešíme převážně obnovu měkkých tkání, záněty  sliznic (např. herpes, afty, rány v ústech, vředy  a zánět dásní, periodontitidu a  krvácení dásní, všechny tyto příznaky nyní můžeme účinněji léčit Safe Laser 150 s volitelnou vláknovou optikou; Safe Laser 500 ,anebo Safe Laser 1800 Infra , s tím můžeme zasáhnout  ještě hlubší vrstvy. Všechny tyto SL také působí také na zmírnění bolesti spojené s:

• Bolestí zubů – léčbu  zánětu zubu, dásní lze účinně doplnit, urychlit osvícením přes tvář nebo svícením přímo na postižené místo pomocí optických vláken.
  • Ústní chirurgie/implantace – obnovu  měkkých i tvrdých  kostních tkání můžeme urychlit,  po zubních zákrocích jako jsou např.chirurgické výkony, extrakce, implantace.. opakované laserové aplikace na postižené místo zlepšují vhojení implantátu do kosti (osteointegraci) (prosvícením přes tvář).
  • Po chirurgickém zákroku je rekonvalescence pomocí SL výrazně rychlejší, také stavy, jako je křeč žvýkacích svalů (trismus), mohou být během několika minut méně zřetelné, SL totiž redukuje projevy zánětu.

Nicméně, SL má velmi univerzální použití při hojivých procesech celého těla.